2011. április 17., vasárnap

11-04-17 - írta Giulio

http://www.medicalonline.hu/eu_politika/cikk/ki_tudja__hogy_milyen_kamarara_lenne_szukseg


"Megértem a morgolódókat is – folytatja Matkó Ida –, mert milyen szolgáltatást nyújtott eddig az egyszerű orvosoknak a kamara? Semmilyet. Álltam egyszer a kamara etikai bizottság előtt, mert nekem tulajdonított valaki egy nyilatkozatot, amelyben állítólag az volt, hogy az orvosok lábbal tiporják a betegek jogait. Emlékszem, én ott álltam egy teremben, szemben ült az etikai bizottság, még csak be sem mutatkoztak, rólam meg minden személyes adat ott volt előttük. Úgy éreztem magam, mint a parasztlány a rendi bíróság előtt. A kamara a saját tagjaival szemben mindig is a hatalomként lépett fel, és eközben befeküdt a politika ágyába. Ilyen szervezetre nincs szükség."



Tudom, hogy a kormányt egyáltalán nem érdekli az orvosok véleménye semmilyen kérdésben, ezt nem is a kormánynak tettem fel ide. Nézzék a meccset.:-)

A gondolkodó emberek miatt került fel. Érdemes végigolvasni. Óriási politikai hiba volt a kötelező tagság visszaállítása. A kamara is és a kormány is potenciális ellenségeket aktivált. Lehet erre most legyinteni, a rendszerben telepített aknák azonban már régóta ketyegnek.

Éger gyakorlatilag megbukott.

Ettől még lehet törvénykezni, (lex Éger), hogy ő lesz a MOK örökös elnöke, vagy Orbán a csiszár mindig, de ezek a valóságban nevetségesen hangzanak. Nincs szükségünk hatalom- és pénzvágytól megzakkant vezetőkre. Semmilyen szinten.

Hát ezért rühelljük.

Nincsenek megjegyzések: