2011. április 23., szombat

11-04-23 - írta Giulio

Az én mostani olvasatomban az orvosi kamarai tagdíj nem más, mint állami erőszakkal kisajtolt, kollégáktól előre kikényszerített elnöki paraszolvencia, amivel a tagságra kényszerített, eddig szabadon, és mindenféle perpatvar nélkül exisztáló kamarán kívüli orvosok is kötelesek lesznek hozzájárulni Éger István, Orbán Viktor által személyesen facilitált újraválasztható örökös MOK elnök luxusigényeinek kielégítéséhez. A háziorvosi körzetéből jelenleg biztosan nincs elég csúszópénze, máshol kell forrásokat keresnie.

Ha én volnék Orbán, persze körülnéznék, hogy mi is van körülöttem jelenleg a való világban, de erre mostanában nem sok esély mutatkozik. Az ország vezetője jelenleg "nincs nyomon". A fociról álmodik.

Éger István helyében pedig kisülne a szemem, hiszen már mindenki tudja, hogy abból él ilyen fényesen, hogy saját orvostársait nyúzza meg, és a legrosszabbul fizetett rezidenseket is könyörtelenül megdézsmálja.

Az elithez tartozni akarás nagyon erős drive bizonyos típusú emberekben.

Arra gondoltam, hogy ahogyan Bagira is megváltotta Mauglit a Dzsungel könyvében, én is megváltom Dr. Fintha Attila kollégámat, és annak érdekében, hogy ne kelljen a hivatása gyakorlását felfüggeszteni, kifizetem helyette az Égernek járó vérdíjat. Akár havonta az "Elnök Úr" zsebébe dugok pár ezer forintot, vagy odalökök neki a földre az orra elé egy egyszeri nagyobb összeget. Kaparja össze.:-)

-Itt van b+ legyél boldog, harácsoljál, de legalább ne a legrosszabb körülmények között dolgozó kollégáinkon élősködjél. - Imígyen üzennék neki. Ez a tervem.

Orbánnak meg azt kívánom, soha ne találjon vissza a valóságba, repüljön csak ott, ahol most is éppen van.

Persze jön a Húsvét, Krisztus feltámad, és még az is lehet, hogy elsöpri a szemetet...

Mindenesetre Attilának üzenem, hogy nincs egyedül. Ha kell, én segítek.

Még akkor is, ha tudom, hogy a pénz arra teljesen méltatlanok kezelésébe fog kerülni. Járulékos veszteségként fogom kezelni. Értelmetlen, de kötelező.

Gratulálok a politikusoknak is, meg a rétegáruló kamarai vezetésnek is.

Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések: