2009. szeptember 16., szerda


Ha én egyszer dühbe gurulok.....

Ma egy őszinte levelet kaptam az egyik betegemtől.


Kedves Főorvos Úr! Úgy gondoltam, tartozom Önnek azzal, hogy beszámolok és őszinte leszek cserébe azért, amiért Ön mindig olyan kedves és segítőkész volt velem azalatt a rövid idő alatt is, mióta ismerem. A családunk dolgaival nem is szívesen terhelem, de sajnos nagyon is közrejátszik sok mindenben és minden összefügg mindennel. Nos, miután felírta Nekem Főorvos úr a Cerazettet, természetesen első dolgom volt, hogy megnéztem a neten, mennyibe kerül. A 3 havi adag 8.700 Ft.

Sajnos, jelen anyagi helyzetünkben nem tudom megtenni, hogy 8700 Ft-ot kifizessek egy gyógyszerért ( fogamzásgátlóért ). Tudom, beszéltünk már erről, de mikor jelen pillanatban 5.000 Ft a család összvagyona és a napokban van a gyerekek étkezésének befizetése, ami 7600 és 8050 Ft (~15eFt), és nyilvánvaló, hogy NEM fogom tudni még azt sem befizetni, akkor nem fogok tudni 8700 Ft-ot költeni a gyógyszerre.

Ami azt illeti, az én közalkalmazotti bérem lenne a családunk összjövedelme, ha lenne, de a (családi pótlékkal együtt számított) 126eFt-omból 123 ezret levonnak ( lakáshitel, gyerekek biztosításai ) , így nagyjából annyi marad, hogy egy havi bérletet meg tudok venni magamnak.

A számláinkat csak akkor tudjuk fizetni, ha kapok valami plusz pénzt ( és azt félrerakom ), vagy netán a nagyszülők segítenek. A Párom 2 éve munka nélkül van. Részben az Ő hibája, hogy így történtek a dolgok, nagyobb részben pedig a társáé, akivel közös cége volt. A cég csődbe ment, egy csomó adósság szakadt a nyakunkba, ráadásul, mivel gazdasági társaság tagja, így munkanélküli segélyre sem jogosult, hiába nem működik már a cég, hiába nincs belőle egy fillér jövedelem sem. Ha jó hónap van, akkor pár tízezer Ft esetleg összejön alkalmi munkákból, ami éppcsak a kajára elég.......( )

....... Akinek soha nem voltak még szinte megélhetési gondjai, az nem is tudja elképzelni (én sem tudtam), milyen ez. Mikor semmi más nem jár az ember fejében, csak hogy mi a megoldás, hogy lehetne "kimászni" belőle, hogy lehetne munkát találni, vagy valami jövedelemhez jutni, ami legalább fix.

Elkeserítő, hogy hiába nézem napi szinten a hirdetéseket, minden tele van netes "kókler" ajánlatokkal, vagy ügynöki munkával. Ha néha belebotlik az ember egy-egy olyanba, ami "ígéretes" lehet, és elküldi az önéletrajzát, 10-ből 9,5-en még csak arra sem méltatnak, hogy válaszoljanak.....( )

Mikor nagy erőfeszítések árán eljutottam arra a szintre, hogy túl tegyem magam azon, hogy miért is jutottunk ilyen helyzetbe, és megpróbálok segíteni valahogyan a Páromnak, de mindenhol falakba ütközöm/zünk, az nagyon elkeserítő tud lenni....( )

.........Hát nagyjából ennyit szerettem volna elmondani. Persze azért kutakodtam a neten, hogy milyen természetes módon lehetne esetleg a progeszteron szintet emelni és találtam egy barátcserje nevű növényt, amiről azt írják, a szervezetet progeszteron termelésre serkenti, illetve kifejezetten menstruációs panaszokra használható. Barátcserje kapszula a neve, lehet, hogy ezt érdemes lenne megpróbálni…?

Köszönöm a türelmét, és ne haragudjon, hogy az idejét raboltam. Ha van valami változás (akár pozitív, akár negatív) azért jelentkezhetem? Remélem, megérti az érveimet. Legalább az anyagi vonatkozásút
......


BLOGGER KOMMENT:

Sokféle érzést váltottak ki bennem betegem elkeseredett sorai. Mit is írhatnék erre mást mint Márai intelmét :


"......Rád bízok minden embert külön, kivétel nélkül mindenkit. Segíts, adj enni, adj ruhát, mindenkire vigyázz úgy, mint magadra és ne hagyd a sötétségben elmerülni. Amit szerzel, amit elérsz, amit tudsz, amit átélsz oszd meg....."







Nincsenek megjegyzések: