2009. május 2., szombat


Illegális gyógyszerforgalmazás ,

ügyészi segitséggel?


Kaptam ma egy e-mailt. Ebben az OGYI munkatársa szó szerint leírja, hogy egy tiltott gyógyszerkereskedelmet folytató egyént feljelentettek a Fővárosi Főügyészségen még 2007. április 11-én. A gyógyszert forgalmazó egyén neve, weblapja, IP száma, mobiltelefonszáma fent van az interneten.


"2009. március 27-én kelt határozatában a BRFK V. Ker. Rendőrkapitányság Vizsgálati Osztálya a nyomozás megszüntetéséről tájékoztatta Intézetünket, valamint az V- és VIII. Kerületi Ügyészséget, mivel "az elkövető kiléte a nyomozás során nem volt megállapítható."


Az IP szám a Telekom előfizetőjéé, akik pontosan rögzítenek minden internetes akciót, kötelesek az adatokat egy évig megőrizni, és a nyomozó hatóságnak azt kiszolgáltatni. Én magam a levél olvasása után felvettem a telefont, felhívtam a megadott mobilszámot, megrendeltem a kúraindító adagot. Postai utánvéttel. A weblap fórumán folyamatosan zajlik a chat a termékkel kapcsolatosan, az eladó válaszol a kérdésekre, minden nagyon korrekt módon, vidám, baráti légkörben folyik.


A rendőrség pedig NEM TUDJA megállapítani, hogy kicsoda Mónika. Aki egyébként egy nagyon kedves hölgy, össze is tegeződtünk.

http://www.sokoldal.hu/lap.php?azonosito=adipex&oldal=wRl9wd28j


Deazonban a rendőrség nem tudja felhívni a számot, és beazonosítani a hölgyet ennek alapján. Kérem szépen hogy hívják azt a rendőrt, aki mindebből nem tudta megállapítani az elkövető személyét? Alkalmassági vizsgálatot kellene lefolytatni nála soron kívül. Szerintem. Az érzékeny lelkű főügyész úr pedig nem járjon be felháborodni a TV-be, ha egy ilyen szintű ügyet képesek eltolni.:-)


****

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok telefonon,vagy a decsimonika@axelero.hu mail címen. Tel:0630/891-89-01


Móni:)


Nincsenek megjegyzések: