2011. május 23., hétfő


Zaklatás

Kedves Kollégák!

Egy cég furcsa üzletszerzési módjára szeretnélek figyelmeztetni Benneteket.

A napokban felhívtak, hogy miután regisztráltam az oldalukon, jogosult vagyok egy ingyen wellness hétvégére. Nagyon örültem, mert néhány héttel korábban egy ingyenes oldalra regisztáltam, és hát ki emlékszik. Néztem az illető oldalt, és meglepve tapasztaltam, hogy a honlapom bizonyos részletei találhatók meg - az egyébként nem túl szép - honlapjukon. Aztán kaptam egy e-mailt, benne egy szerződés félét, rettenes mondatszerkezstéssel, és szerintem jogilag is kritizálhatóan, valamint hogy az adataim elhelyezése a honlapon Google keresés optimalizálással két évre 48 ezer forint lesz. Na ekkor elkezdtem keresni a leveleimben, hogy esetleg valamire nem emlékszem, de nem így van. Megnéztem néhány fent lévő kolléga oldalát, és szerintem azt is a net-ről szedték le. Írtam egy levelet, hogy mégsem kérem a szolgáltatást, mire egy nem túl kedves hangú levelet kaptam, hogy a ráutaló magatartás a bíróság előtt is szerződésnek minősül. Ezt én egy válaszlevélben erősen kétségbe vontam, és egy kicsit én is bírósággal fenyegettem, mire nem értették az "agressziómat" és rögtön levettek az oldalról.

A honlap: "orvosportal.com" "kozeppontban.hu"

Vigyázzatok!

Rózsa levelén felbátorodva írom a sorokat. Sajnos negatív tapasztalat engem is ért .Azzal kerestek telefonon,hogy uniós pályázaton nyert pénzből tudnak biztosítani rendelőben használható ÁNTSZ engedéllyel is rendelkező fertőtlenítő szereket,műszertisztító szereket és küldenének egy bemutató csomagot .Én naívan bele is mentem ebbe.Külön megkérdeztem több alkalommal is,hogyha fizetni kell érte nem kérem a csomagot.Biztosítottak arról,hogy ez csak bemutató csomag,és ha tetszik utána hívnak és rendelhetek -csak próbáljam ki a készítményeket.A csomag megérkezett.Itt még nem nagyon gyanakodtam.Majd 1 héttel később 49950 Ft tartalmú számla.Ennél a pontnál pedig nagyon dühös lettem!!! Az átvételkor az aláírás szerződésnek minősült,mint utólag kiderült. Természetesen a megígért ÁNTSZ engedélyek sehol sem voltak a csomagban. Ez már csak apró dolognak tűnt a történtek mellett. Rettenetesen szégyeltem,hogy hittem és álmomban sem gondoltam,hogy ilyen velem megtörténhet.

TANULJATOK EBBŐL!


2 kolléganő figyelmeztetésén felbuzdulva, én is felhívom a figyelmet arra, hogy egyre több a szélhámos internetes kereső oldalt működtető cég.

Engem kb. 3 éve kezdtek el zaklatni. Először bevettem a szövegüket, hogy fent van a hirdetésem az oldalukon, milyen sok kattintást eredményezett, ennyi és ennyi a megújítása 1 évre. 5 ezertől 80 ezerig terjedő összegeket akarnak kihúzni a zsebemből. Akkor ébredtem fel, mikor már az ötödik jött ezzel a szöveggel. hetenként néha több is jön. Azóta elzavarom őket, de olyanok, mint a pióca. 2 hét mulva újra jelentkeznek, hogy kértem a hirdetést, futár kihozza a számlát! Welnessel még eddig nem kecsegtettek, de hiába is ajánlanák, mert én a welnesst negálom!

Zavarjátok el a disznókat, vagy kérjétek az ajánlatot írásban. Nem küldik el. Ha elküldik, lehet vele menni bíróságra, úgy gondolom.



Nincsenek megjegyzések: