2011. május 16., hétfő

11-05-16 - írta Giulio

Szóval, az a helyzet, amit írtam, hogy a MOK-ot tényleg szoros jogi kontroll alatt kell tartanom, mert mindenre képesek. Köszönöm az államtitkári levelet, de a második büntetőfeljelentés már elment a rendőrséghez.

Véleményem szerint szégyen, gyalázat, hogy annak a MOK-nak, amelyik majd engem lesz hivatva úgymond fegyelmezni, és dönteni arról, hogy én vajon betartom-e a rám vonatkozó szabályokat, akinek választott tisztségviselői majd etikai szabályzatot alkothatnak ellenem, folyamatosan nevelésre és oktatásra van szüksége ahhoz, hogy elemi jogszabályokat ne szegjen meg folytatólagosan. És mégis megszegi.

És nyilvánvalóan szándékosan, hiszen minden egyes jogtiprásukra felhívtam a figyelmüket, de nem érdekelte őket a dolog. Szóval, egy ilyen nívójú csapat ne mondja meg nekem, hogy mit szabad, és mit nem.

Egyelőre fordítva működik a dolog, lassan egy éve. Az a helyzet, hogy minden jel arra mutat, jobban tudom ezeket a dolgokat, mint a jogászokkal felvértezett kamara.

Vagy tudják ők is, csak megszegik. Nem engem kell tehát a kamarának féken tartani, hanem én próbálom féken tartani őket.

Nincsenek megjegyzések: