2009. december 15., kedd


Dankó József
-
internet kutató/figyelő/elemző-

tévedéséről





Felvétel!

De ne tessék mosolyogni. Dankó József - jelenleg a Kőbánya.Infó és a szintén X. kerületi Újhegyi Hírmondó alapító-szerkesztője – vagyok. Szakmámat tekintve internet-kutató/figyelő/elemző és az egyik titkosszolgálatnál kaptam kiképzést az internetes információ-morzsák felkutatására és aprólékos összeszedegetésére, hogy aztán azokat kielemezve és mozaikszerűen összerakva kibonthatóvá váljék az igazság minden eleme. Ezentúl a mellekhatas.hu-n fogom blogomban hétről-hétre vizsgálni az egészségügy eseményeit. Az átvilágításhoz az internetet használom fel. Megkeresem az igazság velejét, felboncolom a híreket, pletykákat, feltárom hátterüket. (Sem én, sem a mellekhatas.hu nem vállal felelősséget az itt megjelent információkért, mert azok az interneten máshol már fellehető adatokon, véleményeken alapulnak, azokat idézik, illetve összegzik.)

Tárgy: Védőoltás

Belemélyedtem a H1N1 vírus elleni oltóanyaggal kapcsolatos orvosi véleményekbe. .........( ) A sajtónyilatkozatok mérsékelt és visszafogott stílusú kritikái mellett az interneten természetesen sokkal élesebb és meglepőbb állásfoglalások is fellelhetők – névvel és név nélkül egyaránt. ......

Dr. Steierhoffer György miskolci orvos például blogjában az oltás összetételét elemezve jutott arra, hogy az higanyt is tartalmaz, ami kapcsán így fogalmazott:


„nem okozott meglepetést, higanyos a drágám, direkt jó higany van benne, ha a gyerek nem akarja beadatni, kiskanállal is eheti, annyira jó higany. De a vérébe jobb neki bele. A terheseknél is, serkenti a...mindegy, arra is jó.”

Dr. Steierhoffer György a vakcinagyártó Omnivest Kft. kapcsán sem rejtette véleményét véka alá.

Szerinte a cég „egy jó nagy adag – milliárdos nagyságrendű – „állami támogatás” nevű szurit kapott. Kapta ezt azért, mert ígérete szerint bomba üzletet csinál magának és állambácsinak azáltal, hogy gyorsan kifejleszt egy szupervédőoltást az épp aktuálisan fenyegető madár-sertés ésatöbbi influenza ellen. Azt állítják, hogy meg is született a szuperproduktum amit ősszel már fejvesztés terhe mellett be kell adniuk ingyen (igaz törvényellenesen) a magyar orvosoknak, azon betegeknek, akiknek sikerül addig az agyát átmosni a reklámokkal. Hogy mit tudnak erről a készítményről a kollegák? Hát azt hogy van. A többi titok. Ja meg azt, hogy megkezdődött a gyártása nagyüzemben.”
.......( )

http://www.mellekhatas.hu/index.php?p=news&act=show&cid=7421


Blogger komment:

Úgy látom rossz helyen kapott titkosszolgálati kiképzést Dankó József. Ugyanis nem kellő figyelemmel mélyedt bele az orvosi vélemények elemzésébe. A blogomról idézett és az én számba adott részletek egész egyszerűen nem az én tollamból származnak, azok nem az én állásfoglalásomat, véleményemet jelentik. Az első általa citált részletet Giulio barátom blogjáról idéztem , és az idézet alatt pontosan megjelöltem a forrás helyét is. http://giulio.freeblog.hu/archives/2009/09/25/JOBB_KESON_A_HIGANY/

Dankó József által a második nekem tulajdonitott idézetben sem az én véleményem " került ki a véka alól " , hanem a psycho.blog-ról származik a nekem tulajdonitott vélemény idézete. http://psycho.blog.hu/2009/07/30/glaxo_kontra_omnivest




Nincsenek megjegyzések: