2011. november 6., vasárnap

11-11-06 - írta Giulio

Miután a tardi testület a mai napig bűnként emlegeti a halott ember a legelőn című esetet, hadd emlékeztessek két dologra mindenkit.


Nagy médiabotrány volt, amit a nehezebb felfogású emberek nehezen dekódolnak.


Nem ment ki az orvos a halotthoz


Ennek az esetnek a következtében ellenőrzést tartott nálam augusztusban az ÁNTSZ. Következmény semmi.


Én magam is az eset tisztázását kértem a regionális ÁNTSZ-től, és az etikai bizottságtól is. Eredmény semmi.


A halotti bizonyítvány közokiratiságának véleményezését kértem az ügyészségtől. Eddig semmi.


Panaszt tettem a mezőkövesdi rendőrség vezetője ellen az ORFK-nál, mert hiányos adatokat juttatott el az etikai bizottsághoz, ami alkalmas volt annak megtévesztésére, bizonyítékokat titkolt el. Eredmény semmi.


Az eset napján tájékoztattam a történtekről Szócska Miklóst. Válasz semmi.


Úgy gondolom, hogy a témát mindenki kerüli. Legszívesebben elásnák, mert az egész hazai halottkémlés jelenleg jogellenesen zajlik, főként olyankor, mikor a halottkém maga a halott kezelőorvosa volt. Ezzel a problémával nem tudnak szembe nézni.


Mindez azért fontos, mert látható, hogy ez egy nehéz kérdés. Szakembereknek is gondot okoz a tisztázása.


Ürügynek viszont kiváló. A tardi testület képes elbírálni egy ilyen fajsúlyú orvosszakmai kérdést.

És vétkesnek nyilvánít. Bátor, vagy vak? Mindenesetre bizonyíthatóan rosszhiszemű.


Velem már csak a kirúgás után "egyeztettek". Látszat...egyeztetés. Kénytelen vagyok kemény pedagógiai eszközöket használni ezek után.

Orbán alatt ezek elkanászodtak...




Nincsenek megjegyzések: